Cum alegi cel mai bun copywriter sau content writer de la firmele ce ofera servicii de scriere articole platite?

Textele excelente pentru promovarea afacerii tale si pentru promovarea brandului vor fi scrise de cei mai buni copywriteri si content writeri. Un copywriter bun este destul de greu de gasit, dar cu putina atentie la detalii si la comunicarea cu el il vei repera in cel mai scurt timp. 

Da, e adevarat, firmele specializate in scriere articole platite iti vor spune de fiecare data ca ai in fata cei mai buni profesionisti si vei lucra in siguranta alaturi de ei pentru o promovare ca la carte. Insa daca vrei sa fii sigur de faptul ca ai un copywriter foarte bun si texte de cea mai buna calitate la final, care iti vor garanta rezultate peste asteptari fara efort si fara costuri prea mari, inveti sa evaluezi si tu specialistul respectiv.

Si nu e greu deloc. In continuare am pregatit un scurt ghid pentru cei care vor sa fie 100% siguri pe copywriterul care le va scrie articole advertoriale.

Se verifica experienta, portofoliul detinut-un copywriter bun are experienta si studii de specialitate, a lucrat pe multe proiecte pana in momentul inceperii colaborarii cu tine, poate oferi exemple relevante pentru domeniul de activitate al afacerii de promovat din portofoliul sau. Cu cat mai mare e portofoliul, cu atat mai bine. Tine cont insa ca ai nevoie de un copywriter care ofera servicii de scriere advertoriale care a mai redactat texte de promovare fix pentru afaceri foarte apropiate de cea pe care o desfasori si tu, cu un succes demonstrat prin cifre clare.

Se evalueaza recenzii si testimoniale din partea clientilor anteriori-e foarte important sa vezi ce spun clientii din trecut despre copywriter sau firma ce ofera servicii de copywriting pentru a avea o imagine clara despre ce poate sa faca si ce nu poate sa faca pentru tine respectivul copywriter. Cu cat mai multe recenzii si testimoniale adunate si comparate, cu atat mai bine, siguranta alegerii va fi mai mare.

Se solicita mostre de text si texte scurte pe subiecte relevante pentru domeniul de activitate al afacerii-doar asa se poate evalua creativitatea si capacitatea copywriterului de a redacta articolele dorite si se pot stabili si preturi advertoriale corecte in functie de ce se ofera.

Se verifica intelegerea domeniului si publicului tinta pentru care se va scrie-specialistii care se vor ocupa de procesul de scriere articole platite trebuie sa fie familiarizati cu domeniile pentru care vor scrie, sa fi redactat in trecut multe texte legate de aceste domenii in asa fel incat intelegerea publicului tinta si relevanta articolelor sa fie aproape de perfectiune de fiecare data.

Se verifica existenta cunostintelor despre SEO si optimizare continut redactat-vizibilitatea unor articole advertoriale pe internet depinde in mare masura de optimizarea pentru SEO. Copywriterul trebuie sa stie ce inseamna si cum se aplica in practica optimizarea SEO si sa aleaga cele mai bune cuvinte, sa le foloseasca corect, cuvinte care vor aduce trafic organic de calitate pe site si vor asigura conversii cat mai multe intr-o perioada scurta de timp.

Se evalueaza stilul de scriere si tonul textelor-trebuie sa se potriveasca cu afacerea si cu brandul. Se poate solicita scriere advertoriale de proba pentru promovare inainte de a incepe colaborarea efectiva. Daca sunt in regula se merge mai departe, daca nu se renunta la colaborare si se mai cauta specialisti in redactarea textelor tip advertoriale.

Se evalueaza procesul de lucru, respectarea termenelor si reviziile incluse-toate cerintele proiectului trebuie respectate cand apelezi la firme cu servicii de copywriting, inclusiv procesul riguros de redactare, usor de monitorizat la nevoie, respectarea deadline-urilor impuse si refacerea articolelor cand se solicita acest lucru.

Se solicita continut original, fara plagiat-se discuta despre originalitate si transparenta, despre verificare plagiat si dovedire ca nu exista. Daca respectivul copywriter poate demonstra prezenta celor doua este excelent si de cele mai multe ori exista softuri si site-uri care pot „prinde” rapid orice fel de incercare de a merge pe „scurtatura” cand vine vorba de redactarea continutului pentru promovarea on-line.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii